چگونه می توان بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 چگونه دیالیز را از بین ببرند

دو شنبه 30 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توان بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 چگونه دیالیز را از بین ببرند

سلام، دکتر، من مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه دارم، چگونه می توانم دیالیز را بیرون بیاورم و می گویم اگر من دیالیز را ترک کنم، تنها می توانم 1-2 هفته بمانم. این بیمار پیام خود را در وب سایت ما گذاشت. آیا شما همین سوال را دارید، اگر چنین است، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 0086115233618520 را اضافه کنید یا پیامی به ما بدهید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

در برخی موارد، دیالیز نقش مهمی در کمک به بیماران زندگی خود را نجات می دهد، اما دیالیز باعث می شود که بیماران اثرات منفی بسیاری داشته باشند که اغلب باعث می شود بیماران بخواهند جلسه دیالیز دیگری داشته باشند. بدتر اینکه خروجی ادرار شما کمتر و کمتر از دیالیز است، یعنی عملکرد کلیوی شما کم و کمتر شده است. با این حال، اگر علائم و عوارض مسمومیت در معرض خطر زندگی را تجربه می کنید، وقت آن است که دیالیز خود را برای نجات زندگی خود بردارید. اگر علائم مسمومیت را تجربه نکنید، می توانید هر کاری را برای بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز انجام دهید.

در زمینه بهبود عملکرد کلیه، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیش از 30 سال خود را اختصاص می دهد و پس از آن یک سری از درمان های طبیعی را توسعه می دهد.

بر اساس نظريه طب چيني، متخصصين كليه با هم كار كردند تا درمانهاي طبيعي را پيش ببرند. این درمان ها ثابت کرده اند که در بهبود کیفیت زندگی بیماران بسیار موثر هستند.

قبل از اتخاذ تدابیری برای بهبود عملکرد کلیه، برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف در خون، نیاز به درمان است. در غیر این صورت، تخمیر سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. برای این منظور، درمان های حذف توکسین ها به منظور پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن ایجاد شده است.

و سپس، سایر درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی درمان، Steaming Therapy، Cupping Therapy.

با استفاده از این درمان ها، اگر بیماری آسیب بر عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد و اگر آسیب به عملکرد کلیه شما بیش از 50٪ باشد، می توان وضعیت بیماری را معکوس کرد، ما نمی توانیم به شما در شرایط بیماری معکوس کمک کنیم بهترین های ما را امتحان کنید تا به شما کمک کند سرعت پیشرفت بیماری را کاهش دهید و در اسرع وقت به شما کمک کنیم.

آیا مرحله 4 نارسایی کلیه، بیماران دریافت دیالیز یا نه، شما باید بهترین تلاش خود را برای بهبود عملکرد کلیه را امتحان کنید. اگر به این درمان ها علاقه مند شوید و به بیماران کلیه کمک کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/229.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 چگونه دیالیز را از بین ببرند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.